КОИ СА АVRIL?
Френската марка Avril стартира през април 2012 г. Тяхната мисия е да направят био козметиката
достъпна за всяка жена. Avril има 4 основни ценности:
КАЧЕСТВО, ЕКОЛОГИЯ, ЦЕНА и ОБСЛУЖВАНЕ.
КАЧЕСТВО
Качеството на продуктите е от първостепенно значение и една
от основните цели на френската марка Avril . „Ние сме много взискателни за
качеството: цветовете са интензивни, текстурите са удобни, ароматите са свежи и
деликатни, а продуктите имат дълготраен завършек!“
Всеки продукт подлежи на стриктен контрол на качеството:
изпитвания за безопасност, изследвания за стабилност и съвместимост, контрол на
суровините и готовите продукти, партиди за идентификация и проследимост ... Всички
тези мерки осигуряват качеството и сигурността на продукта.
ЕКОЛОГИЯ
Мисията на Avril е за опазване на околната среда. От фирмата
премахват всички ненужни опаковки и предпочитат големи опаковки, за да
използват по-малко пластмаса. Това води до по-малко отпадъци и по-малко тегло,
за да се намали въздействието върху околната среда и да се подпомогне
транспортирането. Снижава се до минимум използването на хартия и се опазват
милиони гори от изсичане.
Освен това нашият органичен обхват е сертифициран от
независим сертифициращ орган ECOCERT. Гарантира, че най-малко 95% от всички
съставки са естествени или натурални, а минимум 10% от всички съставки са от
биологично земеделие.
И накрая, в съответствие с европейските разпоредби, не провеждат тестове върху животни, независимо дали за суровини или за готови продукти.
ЦЕНА
Тяхната цел е да направят козметика достъпна за всички жени. За да направят това възможно, намаляват разходите, които на пръв поглед изглеждат ненужни: намаляват опаковките колкото е възможно, не правят реклама и не произвеждат мостри, както искат да направят нещата по лесни – ниски цени за да не очакваме момента на промоция цяла година!
Насладете се на една козметика създадена с грижа и любов към
хората и природата!